hey you

søndag 2. januar 2011

fra 2010-2011


Nå har vi avsluttett 2010 og begynt det nye året 2011.
2010 har gitt meg mange fine opplevelser og noen gode venner. Og så klart noen triste ting som har skjedd å:-( . Men jeg velger å holde på de gode tingene 2010 har gitt meg.

Men det det beste med 2010 er at jeg har lært noe nytt hver dag og blitt kjent med mange herlige mennesker som også har lært meg masse. Selv om jeg kanskje ikke merker det sånn kjempe godt har jeg også utviklet meg og lært meg selv å kjenne mer og mer. Og det er bra fordi det er noe man aldrig blir ferdig med. personlig utvikling er en av de store og spennende tingene med livet. Vi lærer alltid noe nytt om oss selv som vi kan bruke i hverdagen. Vi lærer så lenge vi lever♥♥

Synes det er godt vi ikke vet så mye om hva som vil komme i det nye året. Hadde vi vist det ville vi nok ha glemt å leve i nuet og sette pris på det vi har her og nå.
Jeg ønsker alle mine nære og kjære et godt nyttår og måtte dere oppnå det dere ønsker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar