hey you

torsdag 17. februar 2011

syk syk syk, men nå vil jeg bli frisk

Nå er det en stund siden jeg har skrevet noe i bloggen min. Men det er fordi jeg egentlig ikke har noe spennende å fortelle. 

Jeg har slitt mye med sykdom siden desember. Ikke noe alvorlige greier, bare forkjølelse, sår hals, tett i nesa, tett i ørene og tett i knotten. Det er utrolig slitsomt å gå og hangle så lenge som det jeg har gjort. 

Det er uforutsigbart for mine kollegaer når jeg jobber en dag så syk i 2 dager osv. men det viktigste er jo det at de vet at jeg prøver så godt jeg kan å være der. Jeg ønsker jo så klart å jobbe, fordi jeg trives super godt på arbeidsplassen:-) 

Og sikkert en annen grunn til at jeg ikke blir ordentlig frisk er fordi jeg ikke har tålmodighet til å være hjemme og roe ned kroppen og gi den tiden den trenger til å bli frisk. Så nå har jeg blitt sykemeldt en uke fra jobben for å roe ned kroppen og bli frisk. 

Legen min sa at jeg har kommet inn i en ond sirkel der jeg får ett nytt virus før jeg blir ferdig med det gamle viruset, så derfor jeg har gått og hanglet i så lang tid. 

Men nå skal jeg bli frisk. Jeg har vært veldig flink til å holde meg hjemme og slappe av, drukket smoothie med acerola solbær og drue som er rik på c vitaminer, sett masse på tv og ikke gjort noe annet som helst. 
Møkk kjedelig er det da siden jeg er så sosial av meg og elsker å farte rundt. Så den eneste måten for meg å være sosial på er via facebook, msn og mobilen. 
Den er faktisk ikke så ille, man må bare bli vant til smaken:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar