hey you

tirsdag 19. oktober 2010

Dagens kjøp på Åhlens

Dagen funn på Sandvika kjøpesenter var på Åhlens. De har så sykt mye fint om dagen. Det begynner å nærme seg jul og de har begynt med julevarene. Det var sååå mye fint, kunne fint klart å bruke en 1000 lapp eller 2. men så fornuftig som jeg er så gjorde jeg ikke det. Må vente litt til før jeg begynner med julehandel pynten. Man får jo ganske julefølelse når man går rundt å shopper juleting, men mener det er litt tidlig ennå med å komme i julestemning.

Men kjøpte 4 stk juletre pynt, 2 rosa skøyter og 2 hvite skøyter. Ikke det at jeg tror jeg får lov til å henge de opp på juletreet. Vertfall ikke de rosa skøytene. Men kjøpte de fordi jeg syntes de var så søte :-P. Men kan krysse fingrene for at de hvite kan få komme opp på juletreet :-P. Også kjøpte jeg god jul bokstaver. Syntes de var finne og passer inn enten på rommet mitt eller i stua over peisen, hvis det er ok for mamman min hihihi :-P
Åh jeg gleder meg til å få min egen leilighet eller hus, så kan jeg innrede det slik jeg vil:-)
bildene kommer her:

Var de ikke fine?
ta en titt på hjemme sia til Åhlens, de har masse fine ting: http://www.ahlens.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar