hey you

tirsdag 14. desember 2010

Desember og mye som skjer

Hei nå er det en stund siden jeg skrev i bloggen. 
Nå er vi inni desember måned og da skjer det masse.

4 desember hadde min beste venninne bursdag så hun ble feiret 3. desember hjemme hos henne med god middag med de nærmeste også kom det flere når vi sku begynne å slå ut håret. 
Tok tidlig kvelden fordi jobben sku ha julebord dagen etterpå.

4 desember som da min beste venninne hadde bursdag og vi sku på julebord med jobben. Vi hadde vors hos en Kollega/ venninne før vi dro dit vi skulle spise og feste. Bondi familien er en super familie, så vi koste oss masse og ble en del drikking den kvelden. Så jeg har noen svarte hull etter den kvelden. Men en edru person fortalte meg litt av det jeg gjorde den kvelden, og det var ikke mye fornuftig hehe :-P  Noen flotte bilder kommer her :-P
Elsker å bli tatt bilder av :-P

San Francico er godt nam nam

ække full bare beautiful :-P

8 desember hadde jeg bursdag jeeeey. Da ble jeg 23 år. Tenk det er mer enn ti fingre og ti tær. Før kunne man telle fingre og tær men nå må man telle og plusse på litt mer. Kanskje jeg kan si ti fingre, ti tær, to ører og 1 nese hihihi :-P. 

Pappa og mamma kom syngende inn til meg med gaver, det var koselig.  Av dem fikk jeg en bok (Øya - Victoria Hislop), gavekort på Gina og Panduro, ps3 spill Little big planet, og pappa betalte en del av bil forsikringen min.

Vi hadde personal møte på dagen og da var det er snill kollega som lagde kake til meg som ble super fin, med masse rosa kake dryss. Smakte supert som vanlig. Fordi hun som laget kaken er super flink og lager mye godt♥.
nam nam kake<3

På kvelden hadde jeg noen av mine nærmeste venninner på besøk til Taco og verdensbeste og andre søtsaker. Det var kjempe koselig♥. Vi spiste masse og skravlet masse slik det skal være når vi er en gjeng jenter samlet♥. Fikk masse fine gaver av dem og. Er så heldig som har så mange flotte herlige venner rundt meg♥♥.

10-12 desember var jeg barnepasser. Jeg passet ♥Nikita♥ hunden til en herlig kollega.

På fredagen gjorde jeg noe veldig morsomt, jeg nappet bryna til en hyggelig jobb dud. Og Jeg hadde med meg hu som lagde kake til meg med hjem og vi koste oss med masse god mat♥. 
Senere på fredagen dro jeg på julebord til asker kommune avlastningsfolka. Jeg dro dit i 22.30 tiden og gjorde noe veldig lite smart. Siden de andre hadde drukket en stund så skulle jeg prøve å drikke meg til der de var. Så ble 3 San Francisco, 2 vodka battery, 3 tequila shots og en øl i løpet av 1,5 time. Ikke særlig smart så det merket jeg dagen etterpå. Huff. Jaja men da har jeg prøvd meg på det å. 

Ellers denne helgen har jeg storkost meg med ♥Nikita♥. Vi har gått en del turer og kost oss på sofaen ♥ Hun er jo bare sååå nydelig og fin hund♥
så fin er hun med dress:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar