hey you

torsdag 23. desember 2010

Nå er det jul igjen




Guri malla som tiden flyr. Det var ikke lenge siden det var første advent og nå er det plutselig lille julaften.

Det har skjedd mye de siste ukene.

Jeg har kost meg på julelunsj med herlige kollegaer. Der det var min herlige kollega som sto for lunsjen(samme dame som lagde kake til meg på bursdagen min). Jeg bare digger arbeidsplassen min. mange flotte herlige mennesker som jeg jobber med. de fyller hverdagen min med glede og humor og støtter meg når ting er vanskelig.
Nam nam med julemat

Tirsdag 14/12 var jeg hos min gamle lærer fra ungdomsskolen. En herlig flott dame som jeg har blitt veldig glad i. første møtet vårt på skolen var ikke så veldig vellykket, men jeg beklaget for min dårlige oppførsel og fant deretter kjemien veldig fort. Vibeke som hun heter har vært en støttende, lyttende person i den tunge ungdomstiden min. hun både så meg, hørte meg og trudde på meg når jeg åpnet meg for henne. Hun er noen år eldre enn meg, men det legger vi ikke så mye merke til når vi prater sammen. Vibeke og jeg kunne fint klart å snakke sammen i flere dager i strekk for vi har alltid ett eller annet å prate om. Jeg er så glad i den dama der ass

Tirsdag 21/12 var jeg hos min gode venn Charlina og lagde pepperkaker og kokkosmakroner. Vi kjøpte pepperkake deig fra Rema 1000. den var god å jobbe med men syntes ikke den smakte så godt. Det kan ha noe med at vi brente pepperkakene litt. Men smakte på en pepperkake som ikke ble brent med syntes ikke den smakte så godt den heller, så det var nok deigen som ikke var så god:-P







‎*★ Riktig god jul ★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ og ett fredelig og godt nytt år★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| ønskes dere alle ♥ ♥♥ ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar