hey you

fredag 19. februar 2010

Min kjære Julie

Jøss nå er det lenge siden jeg har blogget. Kanskje på tide å oppdatere den litt nå:-).

Hm were to start?


Det har vært noen tøffe siste mnd. Mitt første og kjæreste gud barn på 3 år har fått leukemi også kalt blodkreft. Det var veldig tøft og trist å få høre den dårlige nyheten fredag den 13. November 2009. Men heldig vis så har hun klart seg bra og er en sterk, nydelig og tøff jente. Hun forstår mye om den sykdom og det er så gullig å høre på når hun snakker om de dumme kreftcellene i kroppen som skal ut av kroppen. Julie som hun heter er bare så nydelig, hun er nydelig med hår og uten hår. Julie er som en søster for meg som jeg er utrolig glad i. Og foreldrene til Julie er bare helt fantastiske. De inkluderer Julie i det som skjer og gjort henne trygg.

(bildet er av meg,Aurora og Julie)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar