hey you

torsdag 22. oktober 2009

Denne uka(uke 43)

Huff denne uka har gått i ett:-P

For de som ikke vet det, så fikk jeg begge jobbene jeg søkte:-).
Den ene i Asker og den andre i Røyken:-)

Så denne uka har jeg vært på opplæring på jobben i Røyken. det har vært veldig spennende og gøy, men også litt små skummelt pga diagnosene til de jeg jobber med.

I morgen fredag skal jeg på opplæring på den jobben i Asker, gleder meg:-)


Akuratt nå så har jeg faktisk 4 jobber.
  • avlasterjobb
  • Røyken jobbem
  • Asker jobben
  • gammlehjem jobben

men jeg kommer nok til å si om den jobben på gammlehjemmet pga at det faktisk ikke er innen for det jeg er utdannet.

Jeg trives best når jeg jobber. for da går tiden fortere, møter nye mennesker, lærer mye nytt, for utfordringer man kan vokse på og mye mye mer:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar