hey you

torsdag 24. juni 2010

Gran Canaria in my heart

Jeg bare elsker Gran Canaria. Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært der, men fortsatt er det alltid dit jeg vil dra når jeg skal på ferie. Jeg var der når jeg var yngre med hele familien, også venninne tur med noen venninner i 2008 og en tur med mamma i 2009. Så har vært der 3 ganger og kanskje mer enn det.

Skal ned dit nå i juli sammen med hu jeg er støttekontakt for. hu og familien dro 23. juni så de er der når jeg kommer. Åh jeg misunner de så sykt, de skal være der i 4-5 uker. Jeg vil å være der så lenge.

Før jeg bestemte meg for å dra til Costa Rica så tenkte jeg faktisk på å dra til Gran Canaria og bo der og jobbe i en norsk skole. Men som jeg tenkte at det er lettere og dra til Gran Canaria når man vil og føler for det enn å dra til Costa Rica. Jeg er godt kjent i Gran Canaria nå så for den sak skyld kunne jeg fint dratt ned dit alene(noe jeg har veldig lyst til å gjøre å. synes det høres så deilig ut å dra på ferie helt alene,bare tenke på seg selv, gjøre ting når man selv føler for det,stå opp når man vil og gå å legge seg når man vil). Men Costa Rica er et fremmed sted for meg og da er det greit å reise med en organisasjon som hjelper deg og er der når jeg enn skulle trenge det. Bildene som er lagt ut er fra Amadores stranda, det er den fineste stranda i Gran Canaria synes nå jeg.











Ingen ting smaker bedre enn en strawberry daiquiri når man er i Gran Canaria <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar