hey you

torsdag 24. juni 2010

Hvorfor jeg ikke har kjæreste

Jeg har blitt spurt ofte om hvorfor jeg ikke har kjæreste.

Og derfor tenkte jeg at jeg skulle skrive litt om det. Grunnen til at jeg ikke har kjæreste er mange. Jeg vil vente med å få meg kjæreste til jeg er ferdig med det jeg vil gjøre med meg selv alene. Jeg skal ut å reise i januar ca. og da tenker jeg at hvis jeg da har type så ville det vært vanskelig for meg å reise bort fra ham i 3mnd. Og dette er en reise jeg har drømt om å ta i mange år så vil ikke at en gutt skal komme i veien for at jeg ikke får gjort det. Folk tenker; men da kan jo dere dra sammen. Svaret for meg er; ja vi kan dra sammen, men det er noe jeg ikke vil. Fordi jeg tenker slik at uansett hvem du drar med om det er en venninne eller en kjæreste så vil fokuset være mer på venninna eller kjæresten. Men jeg vil ha fokuset på å gjøre den jobben jeg ønsker å gjøre for de barna jeg skal hjelpe. Jeg vil være der for dem og se dem hele tiden.

Andre grunnen er at jeg vil være litt alene lære meg selv å kjenne og faktisk nyte den tiden jeg er alene. Jeg har ofte tenkt; hvorfor stresse med å få seg kjæreste, når man da kommer til å leve med ham i noen år eller kanskje hele livet? Er det ikke greit da og faktisk prioritere den tiden man har med seg selv som singel. Hehe noe som egentlig er litt funny er det at jeg faktisk stresser mer i tankene mine når det kommer til det å få barn. Jeg har alltid sakt at jeg vil ha barn og jeg vil ha mange barn. Barn er noe jeg elsker, barn er morsomme, barn er ærlige, barn sier det de tenker, barn dømmer deg ikke osv. Men jeg vet jo det at for å få barn må man finne seg en mann som man har lyst på barn med. Jeg har ikke lyst på barn med hvem som helst, jeg vil ha barn med den mannen jeg elsker og den mannen som elsker meg for den jeg er.

1 kommentar: