hey you

mandag 14. juni 2010

Musikk jeg digger om dagen

Jeg elsker musikk. Musikk får meg til å tenke over ting og får meg til å sette følelser på ting.

Musikk gir meg:
glede
energi
gode tanker
følelser
avkobling

Her kommer det noen sanger som jeg digger. Dette er sanger med litt fart i:-)

Stamp On The Ground-Italobrothers
Alors on danse-Stromae
Ravers In The UK-Manian
Stereo Love-Edward Maya & Vika Jigulina
Tiny Dancer-Dj Ironik ft Elton John
WooHoo (Feat. Nicki Minaj)-Christina Aguilera
Allez Olla Olé (Eurovision 2010 - France)-Jessy Matador
Fuck up-Sirius
We No Speak Americano-Yolanda Be Cool & DCUP

og noen rolige sanger:

Love The Way You Lie-Eminem Feat. Rihanna
Little House-Amanda Seyfried Dear John Soundtrack
The Touch-Maria Arredondo
Shine(Eurovision 2010 - Georgia)-Sofia Nizharadze
My Dream(Eurovision 2010-Malta)-Thea Garrett
Drip Drop(Eurovision 2010 - Azerbaijan)-Safura
Love Is Your Color-Leona Lewis Ft. Jennifer Hudson
I Love You-Tone Damli

Håper det er noe som faller i smak for dere også:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar