hey you

søndag 14. november 2010

Helgen min

Uff helgen går så fort når man først har planer. I går jobbet jeg dagvakt. Kjempe gøy. Hadde tatt på meg min rosa one piecen siden jeg tenkt at vi nok ikke skulle være så mye ute og hvertfall ikke bland masse folk. Men der tok jeg rimelig feil. Vi skulle på Hoppe Loppe Land i Bærum, jeey (not). Jaja deilig med one piece men ikke så kult å tasse rundt i den på offentlige steder. De vi dro med var ikke så opptatt av verken sklier, trampoliner eller hoppeslott. Litt kjipt fordi jeg og en annen ansatt var veldig keene på å prøve litt sklier og slikt. For å prøve å få dem til å bevege seg litt løpte jeg og hun andre ansatte inn i en labyrint. Hun løp foran og jeg bak. Så kom vi til to stolper som sto ved siden av hverandre og hun som løp foran trudde at de kunne man løpe gjennom. Men nei der tok hun feil, hun hadde god fart da hun løpte og når hun traff de stolpene så sto hun som en sviske og skjønte det at åh nei det gikk ikke. Var utrolig funny, sku gjerne ha filmet det. Morsommere å ha sett det på film enn å forklare det:-P


Etter jobb var det bare å stresse hjem for å dusje og stelle meg. Fordi jeg hadde blitt invitert med ut for å feire en venninne sin bursdag. Jeg hater det å prøve å finne ut av hva jeg skal ha på meg. Men jeg elsker å pynte meg. Prøvde 5 kjoler før jeg fant ut hva jeg sku ha på meg:-P

Vi spiste på Hard rock kafé i Oslo. Bestilte burger og det var delicious nam nam. Ellers koste jeg meg med masse hyggelige folk og god drikke:-). Jeg merker at jeg litt overalt i fylla. Jeg kan henge med de jeg drar med men liker å gå bort å snakke med folk jeg ikke kjenner. Ble kjent med noen Albanere, de var kjempe hyggelige:-). Jeg er så utrolig overrasket over at formen min har vært så bra etter
8 cidere, 2 Margaritas, 2 San Francisco og en tequila shot.
Med tanke på at jeg ikke drikker så ofte. Merkelig :-P jaja skal jo ikke klage, er jo noe driiiiit å være fyllesjuk og ikke orke en shit. Så jeg har hatt en super helg:-D



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar