hey you

søndag 21. november 2010

Tiden flyr i godt lag

Nå har det gått en uke siden jeg sist skrev i bloggen min. det er supert at ukene flyr av gårde, men også litt kjipt for det er så mye jeg hadde ønsket jeg kunne gjort. Min hverdag består mest av bare jobbing og av og til henge med venner. Denne uke har jeg bare jobbet mandag, tirsdag og fredag. Så de andre dagene har jeg hatt fri og brukt dem til noe av det jeg ville fylle fridagene mine med.
Onsdag dro jeg til frisøren for å farge etterveksten.

Torsdag dro jeg til Oslo for vedlikehold/etterfylling av neglene. Og så møtte jeg en venninne og hennes nydelige sønn. Spiste lunsj i en kafé på Oslo city også gikk vi rundt å tittet litt og skravlet litt.

Lørdag var jeg på bursdagsfest hos en venninne. Slet veldig med å bestemme meg fordi jeg også hadde blitt invitert på en innflytnings fest til en jeg jobber med. Grunnen til at jeg slet var at begge festene var det lite folk jeg kjente, men dro anyway på bursdags festen som jeg hadde sagt ja til. Og det var veldig koselig. Masse folk og bra liv. Etter det dro jeg og en annen jente og møtte to andre jenter i Asker på Lance. Det er så utrolig koselig å dra ut i Asker fordi man alltid møter på folk man kjenner, kunne helt sikkert dratt ut helt alene og endt opp med masse kjente folk. Vi jentene hadde det utrolig funny når vi var ute. Vi drakk, danset og tok mange stygge bilder av hverandre. Helt grusomme bilder men vi hadde det gøy for det. Jeg sov hos en venninne i natt og takket være hu så måtte vi sitte i bilen utenfor huset hennes og vente på venninna hennes som hadde husnøkkelen. Det var driiit kaldt. Slokna med en gang på sofaen og sov som en bjørn.
smilebøyle
Noen mindre fine bilder kommer her:


mye gøy man kan gjøre med en bh spile:-P

strike a pose





nam salt er godt:-P










Og i dag har jeg vært litt små klein etter mye drikke og lite søvn. Sto opp tidlig fordi vi hadde blitt invitert På Mary Key party. Kjempe koselig. Vi fikk prøve forskjellige produkter og snakket masse og spiste digg snacks. Var så trøtt når jeg kom hjem, men måtte holde meg våken. Men kl 19 så klarte jeg det ikke lenger, så da satte jeg alarmen på 19.30 så sov bare en halv time. Kunne fint klart å sove hele natten men hadde da sikkert våknet rundt 5 6 tiden. Og det er ikke særlig kult:-P

Gleder meg ikke så veldig til denne uka som kommer. For det betyr at jeg skal jobbe 6 dager og den eneste dagen jeg har fri er det kurs og personalmøte(typisk). Mange sier at kurs og møter er frivillig men de anbefaler folk å komme. Og jeg er en som hører på anbefalinger. Men en positiv ting med å jobbe er jo at dagene går enda fortere og kan se frem til uka etter for da har jeg fri. Eller nesten, da jobber jeg bare mandag og torsdag. Så vi får se på hva denne uka har å by på mer enn bare jobb.

Snakkes da folkens♥

Remember: The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar