hey you

onsdag 10. november 2010

Nikita

Min firbeinte venn♥


Etter at jeg begynte å jobbe på Bondi har jeg fått meg en søt firbeint venn som heter Nikita og er en whippet mynde hund. Nikita er bare utrolig nydelig, jeg har helt forelsket meg i henne og pusher eieren til at hun kan få noen små valper snart. Åh de små kommer til å bli så flotte. Nikita er en kose hund, hun elsker å ligge under pledd og dyner.
Jeg har noen ganger lurt på hvor mange dyner/pledd hun har:-P
hun har hvertfall flere enn meg hehe:-P.

Har passet Nikita noen ganger nå og når jeg sover over pga at eieren skal på vift, så ligger hun på den ene delen av senga og sover så søtt med dyna over seg og jeg på den andre delen.

Åh sukk, hun er bare utrolig søt og nydelig. Og enda et sukk til hun får sånne små Nikita valper selv. Herre gud de kommer til å bli så nydelige. Jeg har sagt til eieren at jeg kan gå ut i mamma permisjon når Nikita får valper :-P. Men jeg må nok vente og være tålmodig.
Forstår at eieren ikke vil ha små Nikitaer som hopper, løper rundt i leiligheten.

Eieren selv skal etter hvert flytte hjem til Arendal. Noe som jeg ikke liker i det hele tatt:-(.
Så da passer det kanskje bedre med små Nikitaer til hun har flyttet hjem og til et litt større sted. Men jeg SKAL kjøpe en av henne når den tid kommer;-) Right eier?



Gleder meg masse til å passe henne en hel helg i desember, jeeeeeeey:-)
N♥I ♥ K♥I ♥T♥ A

2 kommentarer:

  1. Eeey, stjelt bildene mine jo...;) hehe...
    Nikita er verdens herligste hun!! Angrer ikke på at jeg fikk henne, selv om jeg blir veldig bundet og må hjem til henne(merket det nå etter jeg flyttet i leilighet akene..) men det er godt å ha sånne søte venner som deg som vil være litt barnevakt=)
    Jada, det blir nok valper, men ikke riktig enda... ikke hverken plass eller tid akkurat nå til masse små krabater som skal elte rundt;)

    SvarSlett
  2. måtte jo stjele noen bilder ;-P Hadde jo bare tur bilder av henne og ikke mange som man ser hele henne på. Når hun løper er det ikke lett å ta bilder. Er man heldig så får man med seg snuten hennes eller kansje en hale med på bildet :-P

    SvarSlett