hey you

søndag 7. november 2010

Just love this nails

Lurer og vurdere om jeg skal lære meg å sette på negler:-). Har fått noen til å sette på negler på meg noen ganger nå, og blitt kjempe førnøyd:-)

Det stedet jeg setter på negler er i Oslo og heter Abameme. De har supre produkter som de bruker på neglene uten at den vanlige neglen blir ødelagt:-) og produktene lukter kjempe godt:-)
http://www.abameme.com/



Før

Etter


Før og etter bilde her, se så fint det blir:-)










Og en annen ting ang negler:-)
Jeg bare elsker O.P.I. neglelakkene♥♥♥

Beste neglelakk uten tvil! Lett å påføre med en bred og god pensel. Nydelige farger med god holdbarhet.".

I 2009 ble OPI Nail Lacquer kåret til beste neglelakk av Cosmopolitan!
Og det sier jo litt. Hallo liksom :-P



 De har så mange fine,kule,sterke farger å velge mellom♥♥♥


O.P.I. er best ingen protest:-P










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar