hey you

torsdag 4. november 2010

Kort om dagen min i dag

Jøss i dag har jeg fått gjort mye :-P først har jeg vært å pleiet meg selv, så personal møte, så elkjøp for å kjøpe sex og singel liv filmen til 99kr også møtt en venninne på Intermezo i Asker, så vært på rekekveld hos en kollega fra jobben. Vi koste oss med reker og så har vi fikset på neglene :-P og pratet masse og noen av oss har pjusket på hverandre hihi :-P

fin pynt på Elkjøp:-)

Min gode venninne hadde kjøpt seg nye sko:-)
 mye gøy man kan gjøre med postit lapper på jobben:-P jey


Etter reke kvelden dro jeg til hu venninna som jeg møtte på Intermezo og slappet av og køddet litt :-P så ja, fått gjort en del på min fridag jeeeey


Fin liten kommode som jeg ønsker meg hihihi :-P
Supert med sånne dager der man får mye ut av dagen assa:-) men nå er kl 01.22 og sengen kaller. natti natt (-_-) Zzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar