hey you

tirsdag 2. november 2010

Gode ord

Har du kjærlighet til dine mål
har du en vilje av stål.
Legger du hardt arbeid til
kan du få til hva du vil.
Og da smiler livet til deg♥


Depresjon er ikke et tegn på svakhet,det er et tegn på at du har prøvd å være sterk for lenge.


Det er i motgang man lærer sine venner å kjenne ♥


I believe in pink. I believe laughing is the best calorie burner. I believe in kissing; kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day, and I believe in miracles♥


Du har alltid et valg,
selv når det ser ut som du ikke har det♥


Livet er for kort til å våkne opp med savn og å være sint. Så, elsk
menneskene som behandler deg rettferdig. Glem de som ikke gjør det. Tro
på at alt som skjer har en mening. Hvis du får en ny sjanse, grip den
med begge hendene. Hvis det endrer livet ditt, tillat det. Ingen sa at livet ville være enkelt å leve, de bare... lovte det skulle være verdt
det♥


Jeg forestiller meg at livet er et vidunderlig skuespill som jeg har skrevet til meg selv - og der min oppgave er å nyte min egen rolle♥


Prøv ikke å bli vellykket, prøv heller å bli et verdifullt menneske.


Mange lever som frø, men vi er født til å blomstre. Sørg for at du slår ut i full blomst. Nøy deg ikke med å luke i hagen.


Hvis du ikke kan få det du liker, bør du like det du har♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar