hey you

torsdag 22. oktober 2009

Denne uka


De siste dagene har vært helt topp. På tirsdag fikk jeg svar fra to jobber jeg hadde søkt på,og begge ville ha meg:-). Den ene er i Asker på et avlastnings hjem for barn og ungdom og den andre er her jeg bor også avlastnings hjem men der er det både for barn og voksne.
I går onsdag dro jeg til Drammen siden jeg først skulle til øre, nese, hals klinikken på Drammen sykehus. Og etter det kjørte jeg og parkerte hos en god venninne som bor på Åsiden. og der fra tokk jeg jeg meg en gå tur til drammen. Den turen tokk sirka 1 og en halv time. Det var så deilig å avslappende å gå og se på de flotte fargene som hadde kommet på trærne. Og hvertfall deilig når sola skinte selv om det var ganske kaldt på morningen. Når jeg kom til Drammen gikk jeg rundt og tittet i butikkene, og kjøpte dåpsgave til mitt nyelige gud barn.
Det var litt morsomt siden jeg hadde så god tid, gikk jeg rundt å så på prisforskjellene på ting i de forskjellige butikkene. Og det var to ting jeg så på og den ene tingen var en mascara på H&M og Lindex og en kalender på Libris og Ark. Mascaran på H&M kostet 129kr og på Lindex kostet den 160kr og kalenderen kostet 230kr på Libris og på Ark kostet dem 199kr. Så det lønner seg å ha god tid når man shopper og se på prisen på de tingene man skal ha i de forskjellige butikkene:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar