hey you

torsdag 22. oktober 2009

mine planer nå og frem til januar 2011

Som jeg har nevnt tidligere er, at jeg nå er ferdig som lærling og har fått fagbrevet i barne og ungdomsarbeider. Så nå om dagen er jeg på jobb jakt. Jeg har søkt to jobber. Den ene er på et avlastningshjem for barn og ungdom og den andre er barnehjem for barn og ungdom. Jeg håper virkelig på at jeg får en av jobbene:-)

Planen min er å jobbe masse og mest mulig dette året og neste år. For jeg har planer om å reise 4 mnd til Costa Rica og 4 mnd til Guatemala.I Costa Rica skal jeg gå på språkskole og lære meg spansk og ha litt ferie. Og i Guatemala skal jeg bruke spansken jeg har lært meg og jobbe med barn som bor på barnehjem.

Til Costa Rica reiser jeg med EF språkreiser (http://www.ef.no/master/ils/destinations/costa-rica/).Og til Guatemala reiser jeg med Atlantis ( http://www.atlantis.no/).

Det har alltid vært min drøm å reise og jobbe med barn i andre land + å lære mitt morsmål(spansk).
Gå inn å ta en titt på internett sidene,hvis dere lurer og er mer interessert.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar