hey you

onsdag 21. oktober 2009

this is me


Hm hvor skal jeg begynne.

Som sagt heter jeg Gloria og er 21 år for de som ikke vet det.

Jeg er opprinnelig fra Colombia.

Jeg er er adoptert og kom til Norge når jeg var 6 år, yes jeg var ganske gammel. Er ikke vanlig å adoptere barn som er så stor som det jeg var, men mamma og pappan min ville ha meg.Jeg er nå ferdig utdannet som barn og ungdoms arbeider. Det syne jeg er kjempe gøy og spennende.

Helt fra jeg var liten har jeg elsket barn, så det er vel derfor jeg har valgt å jobbe med barn og ungdom.


Min drøm er å kunne jobbe med barn i uland, som enten har opplevd krig, vold eller mistet foreldrene sine. Eller jobbe med det samme her i Norge. Jobbe med barn og ungdom som sliter på hjemme fronten og som har behov for å bli hørt å sett av en voksen. Det jeg vil bidra med er å hjelpe andre barn og ungdom til å få en bedre hverdag både på skolen, fritiden og hjemme.Det å være med på å forme noens liv er helt fantastisk å kunne være med på.


Ellers er mine interessert å spille fotball.Fotball er noe jeg har elsket helt siden jeg var en liten jente. Ellers trener jeg på Jimu. Jeg er nok en litt sporty type selv om det kanskje ikke ser slik ut. Men jeg trives best etter å ha vært i fysisk aktivitet.En annen aktivitet jeg elsker er å Shoppe hehe:pHvilke jenter er det som ikke elsker det??Det har jeg alltid lurt på, hvorfor liker ikke gutta det like mye som jentene??


Eller ser jeg på meg selv som en positiv, glad/blid jente som elsker å bli kjent med nye mennesker. Man kan lære mye an bøker, men jeg tror man lærer best av andre menneskers.Jeg har mine dårlige dager som mange andre har, men er nok flink til tider til å skule det.


Ting jeg liker:barn,snowboard,sommer,fotball,være med venner,shoppe,kino,være i aktivitet.One Tree Hill(tv serie),rosa,bli kjent med nye mennesker,The Hills(tv serie),gå turer i skogen,trene på Jimu,senga mi,puta mi,make-up,klær,sko.


Ting jeg ikke liker:falske mennesker,fyll,krig,folk som tror de er bedre enn andre,nyheter,lese avis,rydde,vold,mobbing,høre noen spy,telefon selgere,utroskap,venner som svikter,respekt løse mennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar